In Triacastela: op de plaats rust! - Reisverslag uit Tríacastela, Spanje van Emmyscamino - WaarBenJij.nu In Triacastela: op de plaats rust! - Reisverslag uit Tríacastela, Spanje van Emmyscamino - WaarBenJij.nu

In Triacastela: op de plaats rust!

Door: Emmy

Blijf op de hoogte en volg

15 Juni 2016 | Spanje, Tríacastela

Het regent in Galicië. Donkere wolken drijven over het stadje, waar ik vandaag een rustdag neem. Er is heerlijk niets te beleven, dus ik mag luieren en lezen. En lekker eten. Mijn lijf heeft het nodig en mijn hoofd misschien ook wel. Dus vandaag geen mooie vergezichten of mistflarden, maar borden met eten

  • 15 Juni 2016 - 09:28

    Eugenie:

    Hoi Emmy, jammer dat het weer een beetje tegen zit. Maar nu kun je wel eens goed uitrusten. Heb je ook nodig. Je schiet wel lekker op! Hopelijk gaat de zon weer schijnen, ben je tenminste van de regen en mist af, dan valt er ook weer meer te zien onderweg. Veel wandelplezier nog! Groetjes Eugenie.

  • 15 Juni 2016 - 09:54

    Yolande:

    ¡Disfrútalo! (Ik zit nu in de fase van de imperativos, dus dat komt er zomaar automatisch uit :-D )

  • 15 Juni 2016 - 10:05

    Carla:

    Goed zo Emmy! Gun het jezelf. Ook dit is lekker leven. Straks met plezier verder. Groetjes, Carla

  • 15 Juni 2016 - 12:10

    Marc:

    Altijd lekker om eens een dag niets te moeten... en met regen een reden extra om lekker te lezen. Maar ben wel jaloers, moet ik toch ook eens gaan doen(later als ik wat ouder ben

  • 15 Juni 2016 - 12:57

    Edith:

    Mooi! En rust lekker uit! groet, Edith

  • 15 Juni 2016 - 14:14

    Oso:

    Aan een dag rust herkent men de ware camino ganger….! En Waarbenjij.nu, want mijn reactie kon niet worden geplaatst vanwege onderhoud....ook even rust dus.......... Mooi tijd om alle 721 inhabitantes een handje geven en alle drie de kastelen bezoeken of in elk geval los restos….. En dan weer en camino, want de komende week wordt het weer heel mooi weer weer……zag ik op weer on line......

  • 15 Juni 2016 - 19:33

    Dorothy:

    Ook lekker zo'n dagje ertussen, sneu dat het regent, maar jij kan nu heerlijk genieten van een voortreffelijk maaltje, een goed glas wijn, en het gebakje!!!!!!! Jammie, jammie, Emmy.
    Nu kan jij eens even rustig Spaans zitten praten met de Galiciers, word er vooral niet Gallisch van.....Gewoon doorgaan met je mooie Spaanse uitspraak.

  • 16 Juni 2016 - 22:38

    Martien:

    Niet zomaar eten: culinaria. Smakelijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Tríacastela

Emmys Camino

Mijn Camino naar Santiago

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2016

Op!

25 Juni 2016

Finisterre, Fistera, het einde van de weg

23 Juni 2016

La Compostela

22 Juni 2016

Monte do Gozo

21 Juni 2016

Vlakbij nu

Actief sinds 15 April 2016
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 5729

Voorgaande reizen:

15 April 2016 - 31 December 2016

Emmys Camino

Landen bezocht: