O Cebreiro in de mist - Reisverslag uit Tríacastela, Spanje van Emmyscamino - WaarBenJij.nu O Cebreiro in de mist - Reisverslag uit Tríacastela, Spanje van Emmyscamino - WaarBenJij.nu

O Cebreiro in de mist

Door: Emmy

Blijf op de hoogte en volg

14 Juni 2016 | Spanje, Tríacastela

Het schijnt mijn karma te zijn. Op deze reis zijn alle belangrijke toppen aan mijn oog onttrokken: de Pyreneeën, Cruz de Ferro en nu weer O Cebreiro. Mist, regen, koude harde wind. Maar wel Galicië op zijn mooist en ruigst. Af en toe adembenemende groene bergen, als de wolken wven openscheurden, kleine, bijna verlaten boerengehuchten waar een enkele koe in de stal loeide, kippen over de weg een goed heenkomen zochten en een slaperige mastín leonés of perro pastor één oog opendeed als we langszwoegden. Toch weer stiekum 26 km. van La Faba tot Triacastela, waar ik nu zit. Morgen houd ik maar eens een rustdag. Het is een prima herberg en ik voel mijn spieren. Het regent nog steeds en in het plaatsje is slechts lekker te eten. Zie de plaatjes

  • 14 Juni 2016 - 21:34

    Martien:

    Vergeet ook niet de mist te fotograferen. Die hoort straks ook bij je herinneringen. Is het nog steeds droog en zonnig? Alsof je het verdiend hebt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Tríacastela

Emmys Camino

Mijn Camino naar Santiago

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2016

Op!

25 Juni 2016

Finisterre, Fistera, het einde van de weg

23 Juni 2016

La Compostela

22 Juni 2016

Monte do Gozo

21 Juni 2016

Vlakbij nu

Actief sinds 15 April 2016
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 5708

Voorgaande reizen:

15 April 2016 - 31 December 2016

Emmys Camino

Landen bezocht: