Vlakbij nu - Reisverslag uit O Pino, Spanje van Emmyscamino - WaarBenJij.nu Vlakbij nu - Reisverslag uit O Pino, Spanje van Emmyscamino - WaarBenJij.nu

Vlakbij nu

Door: Emmy

Blijf op de hoogte en volg

21 Juni 2016 | Spanje, O Pino

Nog maar 24 km en dan kan ik de teen van Santiago kussen! Het zijn wel echt de laatste loodjes. Het is heet, druk en niet altijd makkelijk om een bed te vinden. Vandaag wilde ik vóór zonsopgang al op weg, maar bij nader inzien ben ik omgedraaid en heb eerst fatsoenlijk ontbeten, om om half zeven op weg te gaan. In het donker zie je niets, ook geen pijlen en het donkerebomrn bos is dan wel erg eng. Nu zit ik in Santa Irene, waar ik om half één het laatste bed kon bemachtigen. Let op de zware balken boven mijn hoofd. Dat kan leuk worden als ik er vanacht uit moet

  • 21 Juni 2016 - 18:59

    Carla:

    Wat zul jij je straks lekker voelen!!!!!!

  • 21 Juni 2016 - 19:12

    Liesbeth:

    Je bent er bijna!!!(

  • 21 Juni 2016 - 19:31

    Maaria En Anton:

    wij wensen je een onvergetelijke laatste etappe toe ! ' ¡ Mucha suerte !

  • 21 Juni 2016 - 19:33

    Yolande:

    Wauw! Ben zo jaloers!

  • 21 Juni 2016 - 19:58

    Martien:

    Heel goed: even teruglopen tot het licht wordt. Reculer pour mieux sauter. De geur van eucalyptusbomen. De geur bijna van de butafumeiro. Nog 24 kilometer. Ik wens je een triomfantelijke intocht op het Plaza d' Obradoiro. Zon, blijdschap, en een stukje melancholie: voorbij, voorbij, o en voorgoed voorbij. Maar niemand neemt je deze unieke ervaring ooit meer af.

  • 21 Juni 2016 - 21:17

    Dorothy:

    Mucha suerte y un fin inolvidable. A disfrutarlo!!!!!!!!

  • 21 Juni 2016 - 21:24

    Ellie Jordans:

    Hoi Emmy,
    Wat is het snel gegaan! Een heel goede ervaring,zo'n tocht!
    Ik hoop dat je een mooie, prettige intocht hebt. Geniet er vooral van.
    Succes met het laatste stukje.

    Groet van Ellie Jordans

    Ps leuke fotos met die muur en de modder, het landschap en die oude mannetjes op de bank.

  • 21 Juni 2016 - 21:55

    Oso:

    Hoogseizoen......En dan te bedenken, dat de zomer echt pas net vandaag begonnen is....neem aan dat de zwaarder bevrachte pelgrims, toch wel voorrang krijgen tegenover die lichtere bepakten, met de finish bijna in het zicht.......

  • 22 Juni 2016 - 11:12

    Karin:

    En zo lig je dan, nèt mooi aan het prille begin van de zomer, aan de teen van Santiago. Ik heb de zware balken waarover je schreef even gemist! Enfin, geniet!!!! liefs, Karin en Henny.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, O Pino

Emmys Camino

Mijn Camino naar Santiago

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2016

Op!

25 Juni 2016

Finisterre, Fistera, het einde van de weg

23 Juni 2016

La Compostela

22 Juni 2016

Monte do Gozo

21 Juni 2016

Vlakbij nu

Actief sinds 15 April 2016
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 5705

Voorgaande reizen:

15 April 2016 - 31 December 2016

Emmys Camino

Landen bezocht: