De párramo tussen León en Villavante - Reisverslag uit Villavante, Spanje van Emmyscamino - WaarBenJij.nu De párramo tussen León en Villavante - Reisverslag uit Villavante, Spanje van Emmyscamino - WaarBenJij.nu

De párramo tussen León en Villavante

Blijf op de hoogte en volg

07 Juni 2016 | Spanje, Villavante

Vanmorgen heerlijk uitgerust na een nacht in hotel Quindós in de bus op weg uit León. Van wat ik onderweg zag denk ik dat het een goed besluit was om de bus te nemen. Prachtig weer, nog niet te heet, dus flink doorstappen. Na Virgen del Camino splitste zich de weg in een snelle route langs de snelweg en een langere door de velden. Die heb ik genomen. Weer mooie bloemen overal, zelfs vlinderlavendel, hele bossen, zomaar in het wild. Daar betaal je in Nederland veel geld voor en ze zijn zó uitgebloeid! Ook weer ooievaars op de vreemdste plaatsen, ik blijf ze fotograferen.
Nu zit ik in Villavante, een paar kilometer vóór Hospital de Órbigo, waar ik morgenochtend de brug zal passeren. Wordt vervolgd...

  • 07 Juni 2016 - 20:21

    Martien Van Diesen:

    Het is maar goed dat zo nu en dan er een blaartje en een buitje zijn, anders was het één groot feest. Als pelgrim moet het wel een beetje pijn doen. Bijvoorbeeld op blote voeten over de brug in Hospital. Geintje.

  • 08 Juni 2016 - 11:25

    Edith:

    Leuk zeg! Veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Villavante

Emmys Camino

Mijn Camino naar Santiago

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2016

Op!

25 Juni 2016

Finisterre, Fistera, het einde van de weg

23 Juni 2016

La Compostela

22 Juni 2016

Monte do Gozo

21 Juni 2016

Vlakbij nu

Actief sinds 15 April 2016
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 5714

Voorgaande reizen:

15 April 2016 - 31 December 2016

Emmys Camino

Landen bezocht: