De meseta.....¡abre los ojos! - Reisverslag uit Calzadilla de la Cueza, Spanje van Emmyscamino - WaarBenJij.nu De meseta.....¡abre los ojos! - Reisverslag uit Calzadilla de la Cueza, Spanje van Emmyscamino - WaarBenJij.nu

De meseta.....¡abre los ojos!

Door: Emmy

Blijf op de hoogte en volg

01 Juni 2016 | Spanje, Calzadilla de la Cueza

Wie zegt dat de meseta een saaie, dorre vlakte is, heeft hem nooit te voet doorkruist eind mei-begin juni! De weg van Carrión de los Condes tot Calzadilla de la Cueza (waar we nu zijn) is lang: ongeveer 18 km., en recht, maar de strakblauwe lucht, aan beide zijden van de weg een eindeloos bewegend schilderij van bloemen en een achtergrond van groene, wuivende vlakten, maken het gaan tot een feest! De voeten doen het nog prima, de rugzak zit als gegoten en lijkt steeds lichter te worden en ik kom steeds meer bekenden tegen. Kon dit maar altijd voortduren..... Maar ik ben al over de helft!

  • 01 Juni 2016 - 17:54

    Yolande :

    Wat fijn om weer zo'n enthousiast verslag te lezen. Het genot blijft eraf spetteren. Ga zo door!

  • 01 Juni 2016 - 19:05

    Je Broer Ferry:

    Al reageer ik niet veel, ben wel een trouwe lezer. Boeiende verhalen die je meenemen op je reis. Misschien wordt er een reisverhalenschrijfster geboren hier. Geniet ervan.xx

  • 01 Juni 2016 - 19:39

    Liesbeth:

    Al weer zo'n "wow!"-verhaal!!

  • 01 Juni 2016 - 23:30

    Martien Van Diesen:

    Wat missen wij, thuisblijvers, toch veel.

  • 02 Juni 2016 - 12:45

    Edith:

    Fijn om vanuit een kantoor in Den Bosch een klein beetje met je mee te mogen lopen door je beeldende verslagen te lezen. Geweldige beleving lijkt me.

  • 02 Juni 2016 - 16:41

    Eugenie :

    Als ik jouw verhalen lees, snap ik dat je wilt dat dit altijd kan voortduren.
    En je bent al over de helft!! Knap gedaan!
    Zo te lezen is het een fantastische reis, nu snap ik dat er mensen zijn die dit vaker doen.
    Volgens mij werkt het verslavend. Veel loopplezier nog en tot het volgende reisverslag.

  • 18 Juni 2016 - 12:54

    Gerdie:

    Wat ben ik toch trots op jou. Door jouw geweldig verslag geniet ik ook mee. Super meid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Calzadilla de la Cueza

Emmys Camino

Mijn Camino naar Santiago

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2016

Op!

25 Juni 2016

Finisterre, Fistera, het einde van de weg

23 Juni 2016

La Compostela

22 Juni 2016

Monte do Gozo

21 Juni 2016

Vlakbij nu

Actief sinds 15 April 2016
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 5715

Voorgaande reizen:

15 April 2016 - 31 December 2016

Emmys Camino

Landen bezocht: