Schoonheid - Reisverslag uit Puente la Reina, Spanje van Emmyscamino - WaarBenJij.nu Schoonheid - Reisverslag uit Puente la Reina, Spanje van Emmyscamino - WaarBenJij.nu

Schoonheid

Door: Emmy

Blijf op de hoogte en volg

17 Mei 2016 | Spanje, Puente la Reina

Vandaag heb ik de werkelijke schoonheid van de weg ervaren. Het lijkt wel of alle zintuigen aangescherpt worden. Ik heb het stuk van Cizur Menor naar Puente la Reina gelopen. Met een omweg langs de oude Romaanse kerk van Eunate, een achthoekige bedevaartskerk. En de kleuren onderweg waren zo intens, de bloemen geurden zo sterk en de vogels zongen zo vol en vrolijk, onbesvhrijfelijk. En op de Alto del Perdón heb ik het lekkerste hardgekooke ei sinds tijden gegeten, dat echt naar ei smaakte. Het is prachtig weer, de voeten doen het goed en ik loop met gemak 25 km. Ik moet oppassen dat ik niet vlug in Santiago aankom.
Gisteren door Pamplona gelopen, maar daar wilde ik niet blijven, te druk. Dus ik ben nog wat verder gegaan, en heb in een Maltezer klooster geslapen, voor het luttele bedrag van 6 euro.
Ik hoop dat de foto's goed doorkomen, die zeggen de rest.
Tot de volgende keer.

  • 17 Mei 2016 - 17:18

    Martien:

    Op je rug, bij het kerkje van Eunate. De lucht, de stilte. Super. Ik ben jaloers
    Martien

  • 17 Mei 2016 - 17:31

    Oso:

    Dus echt 'n eitje..... Dank al voor de woordelijke mooie kleurige natuurimpressie! Dat kon ik goed gebruiken na de surveillance vanmiddag bij het CSE op het Bekkers......

  • 17 Mei 2016 - 18:33

    Liesbeth:

    O, ik wou dat ik er bij was! Geweldig!
    Liefs, Liesbeth

  • 17 Mei 2016 - 18:50

    Edith:

    Mooi nieuws, Emmy. Foto's nog niet eens gezien want gaat niet goed op deze mobiel. Fijne avond!

  • 17 Mei 2016 - 19:43

    Carla:

    That's the spirit, Emmy! Het is alsof ik meeloop. Dat gevoel van intense tevredenheid is iets dat bij het lopen hoort. Fijn voor je en ga zo door. Lieve groet, Carla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Puente la Reina

Emmys Camino

Mijn Camino naar Santiago

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2016

Op!

25 Juni 2016

Finisterre, Fistera, het einde van de weg

23 Juni 2016

La Compostela

22 Juni 2016

Monte do Gozo

21 Juni 2016

Vlakbij nu

Actief sinds 15 April 2016
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 5700

Voorgaande reizen:

15 April 2016 - 31 December 2016

Emmys Camino

Landen bezocht: