Cruz de Ferro - Reisverslag uit Manjarín, Spanje van Emmyscamino - WaarBenJij.nu Cruz de Ferro - Reisverslag uit Manjarín, Spanje van Emmyscamino - WaarBenJij.nu

Cruz de Ferro

Door: Emmy

10 Juni 2016 | Spanje, Manjarín

En zo zijn we weer twee dagen en 40 km. verder. Er is een zeker ritme ontstaan, nu ik al een poosje alleen loop. Zes uur op, half zeven ontbijten, kwart voor zeven op wek, rond twaalf uur zegt mijn lijf dat het genoeg geweest is. Inchecken, wasje doen, uitgebreid eten, siesta, blog versturen, licht eten en slapen.
Gisteren had ik geen wifi in de herberg van Canterbury in Rabanal del Camino. Was wel een leuke herberg, tegenover het kerkje. Om 5 uur teatime, met Mariakaakjes.
Vandaag in de mist Cruz de Ferro gepasseerd en natuurlijk mijn steentje bijgedragen.
De natuur blijft adembenemend, met goudgele velden overgaand in sneeuwwitte. En natuurlijk af en toe een kunstwerkje op de weg.

• 10 Juni 2016 - 19:13

Karin:

Mooi, mooi, mooi! GENIET ze!
    dikke zoen, Karin en Henny

• 10 Juni 2016 - 19:20

Martien:

Alweer (en ook letterlijk) een hoogtepunt. Je hebt het geweldig getroffen met het weer. Wat een kleurrijke tocht. Nog even en je zit in Gallicië : groen als Ierland, nat als ...

• 10 Juni 2016 - 19:21

Karin:

...en volgens mij komen de bergen in zicht - smullen van de vergezichten

• 10 Juni 2016 - 19:36

Liesbeth: