Camponaraya - Reisverslag uit Camponaraya, Spanje van Emmyscamino - WaarBenJij.nu Camponaraya - Reisverslag uit Camponaraya, Spanje van Emmyscamino - WaarBenJij.nu

Camponaraya

Door: Emmy

Blijf op de hoogte en volg

11 Juni 2016 | Spanje, Camponaraya

Vandaag 26 km. gelopen! Ik weet niet wat er in me gevaren was, maar ik moest de ene voet voor de andere blijven zetten, kilometers vreten! Vanmorgen ging het bergafwaarts vanaf El Acebo, over rotsige bergpaadjes en door kleine, bijna verlaten en zeer vervallen dorpjes, waar omheen toch weer mooie nieuwe huizen met ommuurde rozentuinen stonden. Vreemd contrast.
Ponferrada is ongetwijfeld een mooie stad met veel bezienswaardigs, waaronder het tempelierskasteel, maar ik had tijd noch zin om erbij stil te staan. Wel scoorde ik weer enkele ooievaarsnesten, ik had ze de laatste dagen gemist, omdat het naar zeggen te hoog voor ze is. Maar nu zijn ze er weer.
Nu zit ik in een klein dorpje tussen Ponferrada en Villafranca del Bierzo, Camponaraya genaamd. Niet veel te beleven, maar ik ben ook best moe na deze lange tippel. O Cebreiro komt in de buurt, de laatste berg vóór Santiago. Het gaat allemaal snel nu, er is al een maand voorbij en er zijn nog 206.7 km. te gaan.

  • 11 Juni 2016 - 18:25

    Karin:

    knap hoor; we zouden het je niet nadoen! liefs, Karin en Henny.


  • 11 Juni 2016 - 22:21

    Coby Van Dam :


    Hoe houw je het vol meidje ,wat een eind ik zou het je niet na doen .
    Wanneer ben Je weer thuis ? Liefs en groetjes vanuit NZ .

  • 11 Juni 2016 - 22:34

    Martien Van Diesen:

    Globetrotter. Wat een loopdrive, 26 km. Voor je het weet, sta je voor de poorten van Santiago. Je had toch tijd genoeg?

  • 11 Juni 2016 - 22:39

    Ellie Jordans:

    Hoi Emmy,
    Ik zie je berichtjes, vaak vluchtig, maar het gaat nu wel heel snel. Tja dat gebeurd als je maar blijft lopen!
    Leuk de beschrijvingen en fijn dat het je allemaal goed vergaat.
    Nog een heel plezierige wandeling en knap dat je het zo goed doet. Veel succes nog en geniet van alles om je heen. Groet van Ellie Jordans

  • 12 Juni 2016 - 11:29

    Edith:

    Wat een mooie plaatjes weer. Dus nog een dag of 10? geniet ervan! Edith

  • 12 Juni 2016 - 16:00

    Oso:

    El espiritu del Jacobus Santo heeft helemaal vat op je gekregen...... Misschien tijd voor een extra rustdagje...?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Camponaraya

Emmys Camino

Mijn Camino naar Santiago

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2016

Op!

25 Juni 2016

Finisterre, Fistera, het einde van de weg

23 Juni 2016

La Compostela

22 Juni 2016

Monte do Gozo

21 Juni 2016

Vlakbij nu

Actief sinds 15 April 2016
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 5678

Voorgaande reizen:

15 April 2016 - 31 December 2016

Emmys Camino

Landen bezocht: