Villalcázar del Campo - Reisverslag uit Villalcázar de Sirga, Spanje van Emmyscamino - WaarBenJij.nu Villalcázar del Campo - Reisverslag uit Villalcázar de Sirga, Spanje van Emmyscamino - WaarBenJij.nu

Villalcázar del Campo

Door: Emmy

Blijf op de hoogte en volg

31 Mei 2016 | Spanje, Villalcázar de Sirga

Vanmorgen zijn we vroeg vertrokken, in de mist. Een bijzondere ervaring. De fotos zouden alles zeggen, maar dat wil helaas slecht lukken. Jullie zullen het dus met mijn geschreven verslag moeten doen. We liepen de mooiere maar langere weg langs de beek van Boadilla del Camino naar bovengenoemd plaatsje. De meseta is zo groen en er zijn zoveel mooie bloemen en pittoreske dorpjes met ooievaarsnesten op de klokkentorens. Ook een kudde schapen kruiste ons pad. Halverwege deden we een herberg aan voor een bocadillo de chorizo. Hier liepen de ezeld, kippen, eenden en een hond vrijelijk tussen de tafeltjes door en kregen van deze en gene wat te eten. Een Nederlander was hier neergestreken, nadat hij was teruggrkeerd uit Santiago, waar hij vanuit Nederland was heengelopen. Hij is daar nooit meer weggegaan. En dat is te begrijpen. Hij heet Wilfred en komt uit Dongen. Kent iemand hem?
Morgrn een hete dag met na Carrión de los Condes 17 km. Niets, dus veel water meenemen. De voeten doen het nog steeds prima, dus: Ultreia!

  • 31 Mei 2016 - 19:19

    Liesbeth:

    Goed zo!!!

  • 31 Mei 2016 - 22:29

    Carla:

    Leuk om je zo te 'zien' genieten Emmy. Intussen probeer ik e.e.a. hier in orde te maken, maar ik heb niet veel succes met Pawshake. De laatste van een hele reeks mails, in antwoord deze keer op de vraag of ik 'satisfied' was, heb ik met het volgende beantwoord: 'Ik ben buitengewoon unsatisfied!!! Nu heb ik nog steeds niet het juiste bedrag betaald!!! Hoe eerlijk moet ik zijn? Het is Emmy die het slachtoffer zou zijn, anders had ik dit allang opgegeven.
    Doet u er iets aan of niet???????'

    Ik hoop dat er nu iets gebeurt. Nou maske, ga zo verder. Pas op, anders wordt het nog een drug =)).

  • 31 Mei 2016 - 22:35

    Karin:

    Toch nog een flinke tippel! Nog even een duik nemen in de Rio Carrion als je aangekomen bent? zit je op je "schema"? Want hoevvel kilometers heb je nu in de benen zitten en hoeveel mag je nog gaan? Liefs,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Villalcázar de Sirga

Emmys Camino

Mijn Camino naar Santiago

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2016

Op!

25 Juni 2016

Finisterre, Fistera, het einde van de weg

23 Juni 2016

La Compostela

22 Juni 2016

Monte do Gozo

21 Juni 2016

Vlakbij nu

Actief sinds 15 April 2016
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 5682

Voorgaande reizen:

15 April 2016 - 31 December 2016

Emmys Camino

Landen bezocht: