Ventosa in de Rioja - Reisverslag uit Ventosa, Spanje van Emmyscamino - WaarBenJij.nu Ventosa in de Rioja - Reisverslag uit Ventosa, Spanje van Emmyscamino - WaarBenJij.nu

Ventosa in de Rioja

Door: Emmy

21 Mei 2016 | Spanje, Ventosa

Na een paar dagen radiostilte zijn we alweer aardig opgeschoten. Op en neer door Navarra zijn we via Los Arcos en Logroño in Ventosa (Rioja) beland. Gisteren een beetje teveel gelopen in de hitte, dus het eerste blaartje, maar een pleister erop en het is alweer weg. De omgeving blijft inspirerend. Door wijn en tarwevelden lopen we over landweggetjes, waar soms zomaar een busje met frisdranken staat en op de meest onverwachte plaatsen zit een bebaarde tempelier om een stempel in je paspoort te zetten.
Het is een onvergelijkbare en onvergetelijke tocht en ik zou willen dat het nooit ophield. Nu snap ik de pelgrims die steeds maar weer op weg willen. Het gaat je in het bloed zitten!

• 21 Mei 2016 - 21:28

Jacqueline Frencken:

Dat ziet er prachtig uit. Mooie foto's hoor! Geniet verder van je reis! Hoop dat je niet al teveel last van je blaar hebt! Hartelijke groeten,

• 21 Mei 2016 - 22:55

Oso:

La Rioja......was er afgelopen jaar nog bij de fameuze bodegas......maar daar alook busjes met frisdranken ....het moet toch niet veel gekker worden ☺ ....... Burgos komt al snel dichterbij.....adelante

• 22 Mei 2016 - 08:49

Carla:

Het leven is mooi, ga zo door en volgend jaar weer =))!.

• 22 Mei 2016 - 11:18

Martien:

Doordrenkt van de camino. Het moet heerlijk zijn niets aan je kop te hebben. Vrij van zorgen vrij voor de ruimte. Op naar Najera en Santo Domingo.Plaatsen om bij stil te staan.

• 22 Mei 2016 - 12:05

Liesbeth:

Lange afstanden lopen kun je heel lang blijven doen. Gewoon andere wandelpaden zoeken en blijven genieten!

• 22 Mei 2016 - 12:30

Joke Doensen :

Wat een geweldige ervaring voor jou. Heerlijk zo nog te kunnen lopen ben gewoon jaloers hoor ik lig weer in de stoel vanwege pijn in mijn rug. Loop en geniet er nog van liefs Joke