Estella la bella - Reisverslag uit Estella, Spanje van Emmyscamino - WaarBenJij.nu Estella la bella - Reisverslag uit Estella, Spanje van Emmyscamino - WaarBenJij.nu

Estella la bella

Door: Emmy

18 Mei 2016 | Spanje, Estella

Vandaag 23 km. gelopen van Puente la reina naar Estella. Door de velden, prachtige bloemen en heerlijke geuren. In het pittoreske dorpje Lorca hebben we een heerlijke tortilla gegeten onder het genot van operaklanken. Volgens de herbergier om de geest van de pelgrims te versterken. Een zeer bijzondere ervaring.
Ik loop intussen samen op met Birgit, een Deense vrouw. We hebben hetzelfde ritme en zijn ongeveer even oud. Zo gaat dat hier.
We hebben een bed gevonden in de Albergue de peregrinus. Stapelbed op een zaal van 10.
Een hete dag, dus zometeen een verfrissende douche en dan op zoek naar een goed restaurant.
Wat wil een pelgrim nog meer?

• 18 Mei 2016 - 15:38

Edith:

Hoi, wat heerlijk! Een cadeautje om dit te mogen meelezen. Fijne dag! Edith

• 18 Mei 2016 - 15:42

Yolande:

Ik ben het helemaal met Edith eens. Tussen de regels door is duidelijk dat je met volle teugen geniet. Het is je van harte gegund !

• 18 Mei 2016 - 16:29

Liesbeth:

Ik geniet met je mee!

• 18 Mei 2016 - 16:58

Karin:

Klinkt allemaal prima! Voeg je mij toe aan je mailing list?☺Karin en Henny.

• 18 Mei 2016 - 20:41

Maaria En Anton:

Nou nou, dat klinkt paradijselijk daar op de camino ! En het weer is ook een stuk beter dan in het begin.....