Ostabat - Reisverslag uit Ostabat-Asme, Frankrijk van Emmyscamino - WaarBenJij.nu Ostabat - Reisverslag uit Ostabat-Asme, Frankrijk van Emmyscamino - WaarBenJij.nu

Ostabat

Door: Emmy

12 Mei 2016 | Frankrijk, Ostabat-Asme

Vanmorgen vertrek ik uit de herberg, waar ik de eerste nacht heb doorgebracht. Erg mooi hier, wel zware wandeling. Hiervoor kon ik in Nederland niet trainen! Een Baskische zanger verluchtte de avondmaaltijd. Het is nog mooi weer, maar vanmiddag gaat het regenen, dus vlug wegwezen hier.

• 12 Mei 2016 - 09:51

Edith:

Hoi, stukje Frans Baskenland dus
    Fijne wandeling!

• 12 Mei 2016 - 10:03

Yolande:

Dan maar hopen dat je niet meteen je poncho nodig hebt

• 12 Mei 2016 - 14:31

Jacqueline Frencken:

Succes en goede reis verder. Hartelijke groeten.

• 12 Mei 2016 - 14:45

Martien Van Diesen:

En nu in de goeie volgorde:

Het voorgerecht is binnen. Smakelijk. Morgen een van de hoofdgerechten: de zwaartse en de mooiste. Doe het rustig aan en geniet. En wat heet regen; zijn wij Nederlanders of niet?

• 14 Mei 2016 - 20:32

Martien:

Help! Leef je nog?

• 14 Mei 2016 - 21:09

Rebeca:

Heel veel plezier!

• 14 Mei 2016 - 21:24

Carla:

Hoor niets meer van je?! Hoop dat je het naar je zin hebt! Tip voor bergwanden (sorry dat ik heb vergeten je dat te zeggen toen je hier was): kleine pasjes nemen als je klimt =)).

• 15 Mei 2016 - 09:38

Liesbeth:

En.... regen en zwaarste stuk van de tocht overleefd? En vooral: genoten? Heel veel plezier!

• 15 Mei 2016 - 16:59

Emmy:

Beste volgers,
    Sorry dat ik niet eerder iets stuurde. Geen of heel traag internet. Ik schrijf zo dadelijk een uitgebreide blog, hopelijk met foto(s).