En de kop is eraf - Reisverslag uit Saint-Paul-lès-Dax, Frankrijk van Emmyscamino - WaarBenJij.nu En de kop is eraf - Reisverslag uit Saint-Paul-lès-Dax, Frankrijk van Emmyscamino - WaarBenJij.nu

En de kop is eraf

Door: Emmy

10 Mei 2016 | Frankrijk, Saint-Paul-lès-Dax

De eerste stap is gezet: ik ben in Dax. De treinreizen zijn voorspoedig verlopen, hoewel het eerste ' avontuur' mij al is overkomen. In de Thalys was ik mijn rugzak even kwijt. Iemand had hem van zijn plek gehaald en in een andere coupé bovenin het bagagerek geplaatst. Het was even of de bodem onder me wegviel: nauwelijks gestart en nu al alles kwijt! Maar dat was niet zo!
Dax is een beetje een vervallen plaatsje, met thermen als attractie. Gauw wegwezen hier dus. Morgen om 11.10 u. met de bus naar Saint Palais, waar de voettocht werkelijk begint.
Ultreia!

• 10 Mei 2016 - 21:58

Yolande :

Succes met de eerste wandeling morgen

• 10 Mei 2016 - 22:01

Marie-Louise:

Heel veel succes en wandelplezier. Groetjes.

• 10 Mei 2016 - 22:56

Monique:

Pfff......Emmy dat is schrikken je rugzak in een
    andere coupé. Zet 'm op morgen.
    Good luck.

• 10 Mei 2016 - 23:11

Edith:

Dan heb je al n flinke afstand gemaakt in 1 dag. Truste!

• 11 Mei 2016 - 08:20

Liesbeth:

Succes met de eerste "echte" stappen. Geniet ervan!

• 12 Mei 2016 - 09:31

Maaria En Anton:

Hallo Emmy, je zou er een hartverzakking van krijgen , je rugzak even kwijt, pfff....
    vandaag begint het echt, we duimen voor goed weer en je weet het, je moet gewoon de ene voet voor de andere blijven zetten !¡ Mucha suerte !